Meer dan gewoon verse kaasproducten

KaDé verwent jou met fluweelzachte chocopasta’s, onweerstaanbare kaastaarten, overheerlijke kruidenkazen en verrukkelijke smeerpasta’s. Je kent vast hun huismerknaam: Chocbloc, KaDé, Paschka en Arnouts leggen je smaakpapillen vanaf de eerste hap in de watten! Bij KaDé streven we dan ook altijd naar de beste kwaliteit – voor onze eigen merken én de jouwe. Want in ons vind je ook de gedroomde partner in crime voor je eigen product.

PASCHKA, DA’S PURE NOSTALGIE!

Met Paschka start je je dag vers, zoet en fruitig. En bij elke hap kom je dichter bij je kindertijd. Want Paschka is een overheerlijke traditie voor jong en oud die al sinds 1970 van generatie op generatie wordt doorgegeven. Met reden: dit topproduct zit boordevol smaak en energie en mag dus niet ontbreken op je ontbijttafel.

VERRASSEND VEELZIJDIG

Het begon allemaal met Paschka Choco, de perfecte combinatie van zoete Belgische chocolade en frisse verse kaas. Daarna volgden tal van nieuwe smaaksensaties: Paschka Speculoos, Paschka Ananas, Paschka Banaan, Paschka Praliné, Paschka Stracciatella, Paschka Aardbei en Paschka Gekonfijt Fruit. Voor elk wat wils dus. Altijd luchtig, fris en smeuïg!

MEER DAN BROODBELEG

Paschka staat telkens weer voor een waar genotsmoment – het hoogtepunt van elke maaltijd. Want deze fluweelzachte smaakbeleving is veel meer dan alleen broodbeleg. Paschka tilt je gerechten naar een hoger niveau: een zomerse tiramisu met Paschka Aardbei, overheerlijke croque monsieurs met je favoriete Paschka-smaak, dipsausjes met Paschka voor mikadostokjes, grissini of fruitsatés. Heerlijk!

mycheesecake-logo

MY CHEESECAKE, MY LOVE

Met My Cheesecake scoor je altijd – tijdens je wekelijkse verwenmomentje of een etentje met gasten. Want deze overheerlijke cheesecake springt er met zijn homemade look en authentieke smaak werkelijk bovenuit! Zo tover jij altijd een adembenemend dessert op tafel, met of zonder topping!

ULTIEM GENOT

Hoe My Cheesecake voor zo’n indrukwekkende volle smaaksensatie zorgt? Dankzij de smaakvolle bodem van spelt of zanddeeg, afgewerkt met een dikke laag verse kaas. Kies uit Original of een van onze 10 andere smaakexplosies voor de ultieme smaakbeleving. En beleg die met een topping naar jouw smaak voor een onvergetelijke ervaring. My Cheesecake smelt op je tong en doet je snakken naar meer!

CREATIEF MET KAAS

My Cheesecake is dankzij zijn authentieke, volle smaak klaar om meteen op te smullen. Ben je een echte zoetekauw? Dan kan je je cheesecake natuurlijk naar hartenlust pimpen! Spreek je creativiteit aan of kies een van onze recepten. Je creëert sowieso een cheesecake die je smaakpapillen zal verwennen met zalige smaaksensaties!

SPREADILICIOUS…
SERIOUSLY DELICIOUS!

Jouw koekje wordt unieke spread
Jouw koekje is wel erg speciaal – met die heerlijke smaak, knapperige structuur en verrukkelijke geur. Het verdient dus zeker een plaats op de ontbijttafel. Dan kunnen we er nog vaker van genieten. Hoe? Tover je koekje om tot een spread om je vingers bij af te likken!

DE IDEALE INSPIRATIE

Bij KaDé doen we het je even voor: Spreadilicious bundelt ons vakmanschap in drie premium smeerpasta’s:
creamy speculoospasta: verfijnd met een verrassend smeuïge structuur
crunchy speculoospasta: verrijkt met knapperige stukjes speculoos
intense nerropasta: gecreëerd met pittige nerrokoekjes en een vleugje vanille
De smaak te pakken om de ontbijttafel te veroveren?

JOUW KOEKJE WORDT UNIEKE SPREAD

Daarbij beslis jij alles volledig zelf. Hoe je unieke spread wordt: creamy of crunchy. Zonder palmolie, met suiker of zoetstof, … En de verpakking: glazen potjes van 300 of 400 gram of emmers van 3 of 5 kg. Zet je je eerste stappen op de ontbijtmarkt? Dan produceren we je heerlijke spread op kleine schaal – zoals 450 kg. Benieuwd naar je eigen spread?

Gedreven partner voor private label

Wil je zelf een spread, smeerpasta, … ontwikkelen en zoek je een betrouwbare partner? Bij KaDé luisteren we naar jouw wensen en gaan we aan de slag tot jij 100% tevreden bent. Productontwikkeling is altijd complex – een uitdaging die we met plezier met jou aangaan. Bovendien zijn we ook heel flexibel in verpakking, afname, … En doorheen het hele avontuur heb je altijd contact met Dirk of Sabine zelf zodat we kort op de bal kunnen spelen.

Onze geschiedenis

  1. Van slager tot…

    In deze periode is Dirk De Decker, 21 jaar chef beenhouwer bij een vleesketen.  Ondernemend als hij is, voelt hij de drang om iets te produceren op grote schaal. Zo komt hij op het idee om een chocokaas te ontwikkelen, type Paschka. Paschka is dan monopolist en hij vindt dat er nog ruimte is voor een extra speler. Jaren probeert hij deze chocokaas te kopiëren, inmiddels in zijn slagerij te Antwerpen, maar dit blijkt moelijker dan verwacht. In 1990 ontmoet hij daar Sabine De Laet.   Nadat hij de chocokaas even opgeborgen had, start hij opnieuw met veel enthousiasme aan zijn recept en uitendelijk lukt het hem om een lekkere chocokaas te ontwikkelen. Ze testen het in hun slagerij en de reacties zijn positief!  Zo ziet ‘Chocbloc’ het levenslicht in datzelfde jaar. Het lukte Dirk niet goed om zijn Chocbloc te verkopen, dit tot ongeloof van Sabine, daar zij overtuigd was van de kwaliteit die zij aanboden en zo stelde Dirk haar voor om het eens te proberen, als ze het dan toch beter kon. Ze vond zich met haar 19 lengtes te jong en Dirk moest haar echt overtuigen en zeggen dat als ze deze klant zou binnenhalen, hij haar een mooie handtas cadeau zou geven.  Met een big smile haalde ze dit contract moeilteloos binnen door haar gedrevenheid, volharding, passie en jeugdig enthousiasme!  Zo haalde ze al snel op korte termijn 4 klanten binnen, dus de cadeautjes werden al gauw verbannen.

  2. Waar het allemaal begon…

    In 1992 verhuizen zij naar de Kempen en starten opnieuw een gezellge slagerij in hartje Olen waar ze van dag één omarmt worden door de Kempenaars. Donderdag, de sluitingsdag van hun slagerij gaan ze samen op stap en bezoeken zij verder nieuwe potentiële klanten voor hun Chocokaas, bij vlees -en kaasgrossisten. Het was hard werken, 7 op 7, maar het loonde. Dirk bleef in de wagen zitten en Sabine bezocht de klanten. Het was nooit eenvoudig om een klant te overtuigen, daar Paschka een sterk brand was, maar de wilskracht van Sabine en passie  zorgden ervoor dat de klanten overstag gingen. Het was duidelijk dat verkopen in haar bloed zat want de ene overwinning volgende op de andere. En zo werd Dirk de sterke kracht achter de schermen en Sabine het gezicht van KaDé.

  3. Van de ene passie naar de andere passie…

    Doorheen de jaren groeide het merk Chocbloc en breidde het assortiment uit, zodat zij in januari 2005 beslisten om de combinatie van slagerij en productie van chocbloc en kaastaarten stop te zetten en enkel de focus te leggen op productie. 

    Een nieuwe site werd gebouwd in Geel met een bebouwde oppervlakte van 800 vierkante meter. Doorheen de jaren groeide het assortiment, alsook de klanten. De eerste klanten waren grossisten, maar de ambitie was er ook om Retailers te beleveren en zo startten zij ook met de ontwikkeling van Chocbloc in een toen nog nieuwe verpakking. Een leuk, transparant en vierkant potje. Dit potje opende veel deuren en zo startten zij met het leveren aan Retailers, dit onder private label.

    Doorheen de jaren keken zij steeds vanop een afstand hoe Paschka het deed. Zij waren altijd al gefocust en toch wel een beetje jaloers op de mooie tunnelvorm van Paschka. Vermits deze vorm gepatenteerd was, boden zij Chocbloc aan in een rechthoekige vorm, dus dit was steeds een doorn in het oog.

  4. Stoutste droom komt uit…

    Begin 2009 kregen zij plots een telefoon van Milcobel. Later zou blijken dat het merk Paschka werd afgestoten en zij op zoek waren naar een overnemer.  In KaDé zagen zij de perfecte kandidaat!  Een stoute droom werd plots werkelijkheid en vanaf 1 mei werden Dirk en Sabine de trotse eigenaars van het merk Paschka. Een beetje het verhaal van David en Golliath! In hun wereldje, totaal ongeloof, maar vanaf dag één bewezen zij dat ze met veel volharding en doorzetting het merk met veel waardigheid droegen en de productie nauwgezet verderzetten.  De site werd toen verder uitgebreid met 400 vierkante meter, het maximum dat kon bijgebouwd worden. Zo zaten zij op een productieeenhed van 1200 vierkante meter. 

    Het doel van Dirk en Sabine was om het brand Paschka, dat toen al gekend was als Antwerps streekproduct nog bekender te maken en zo het marketingbudget op te trekken en het logo te restylen.  

    Dit bleek de juiste beslissing, daar het merk Paschka na de overname op 10 jaar tijd verdubbelde in omzet en dit enkel in België als afzetmarkt, dus geen export.

  5. SNELLE BESLISSERS OF IMPULSIEF

    In dat jaar werden de kaastaarten opnieuw gerestyled en werd het brand “ My cheesecake” het leven ingeroepen. Met deze kwaliteitsvolle cheesecake lukte het om verschillende Retailers te overtuigen ‘My cheesecake ‘ in assortiment te nemen.  Onder het brand ‘ My Cheesecake’ of onder private label.  Door deze bijkomende groei werd de site te klein en beslisten Dirk en Sabine op één dag tijd, bijzonder impulsief om een grond te kopen met een totale oppervlakte van 7800 vierkante meter.  De weken erna brak wel het koud zweet uit! Hadden ze niet iets te snel beslist. Uiteindelijk blijkt dat dit de beste beslissing zou zijn! 

    En zo verhuisden zij met het ganse team begin 2020 opnieuw naar Olen-Centrum waar het ooit allemaal begon. Dit op een site met een bebouwde oppervlakte van 5600 vierkante meter.  Op deze manier voldoen zij aan alle strenge kwaliteitsnormen die vandaag de dag worden opgelegd.

    KaDé biedt naast zijn brands Paschka, My cheesecake, Spreadilicous ook private label aan.

    Verse smeerpasta’s, cheesecake, kruidenkaas, verse sauzen, speculoospasta’s, …geen enkele uitdaging is ons teveel om samen met u, als  klant een nieuw product aan te bieden onder eigen brand of private label. 

  6. Grootse uitdagingen…

    En zo verhuisden zij met het ganse team…

Kwaliteit en milieu staan voorop

Kwaliteit staat bij KaDé altijd op de eerste plaats. We testen en verbeteren onze producten dan ook continu. Het resultaat: we zijn al jarenlang IFS-gecertificeerd. Onze volledige productie voldoet dus aan de strengste normen voor voedselveiligheid. Daarnaast streven we naar een kleine ecologische voetafdruk. Dat doen we door:

  • duurzame grondstoffen – zoals cacao met Rainforest Alliance-label – te kopen
  • gerecycleerde verpakkingen te gebruiken
  • met Belgische fabrikanten samen te werken