Van slager tot…

  1. Van slager tot…

    Dirk De Decker is 21 jaar en slager van beroep. Ondernemend als hij is, voelt hij de drang om iets te produceren op grote schaal. Zo komt hij op het idee om een chocokaas te ontwikkelen, type Paschka. Paschka is dan monopolist en hij vindt dat er nog ruimte is voor een extra speler. In 1990 ontmoet hij Sabine De Laet in zijn slagerij in Antwerpen en samen nemen ze vol enthousiame de ontwikkeling van de chocokaas verder op. Zo ziet ChocBloc het levenslicht! De verkoop van ChocBloc is een uitdaging voor Dirk, maar het wordt al snel duidelijk dat het commerciële in de 19 jarige Sabine haar bloed zit. Moeiteloos haalt ze de eerste klanten binnen door haar gedrevenheid, volharding en passie!  ChocBloc is gelanceerd!

  2. Waar het allemaal begon…

    In 1992 verhuizen ze van de stad naar de Kempen en starten samen een slagerij in hartje Olen, waar ze van dag één omarmt worden door de Kempenaren. Op hun sluitingsdag bezoeken ze nieuwe potentiële klanten voor hun chocokaas. Het is hard werken, 7 op 7. Paschka blijft een sterk merk, maar het doorzettingsvermogen van Sabine zorgt ervoor dat de klanten overtuigd worden. Zo wordt Dirk de sterke kracht achter de schermen en Sabine het gezicht van KaDé.

  3. Van de ene passie naar de andere passie…

    Doorheen de jaren groeit het merk Chocbloc en breidt het assortiment uit met verse kaasspecialiteiten, waaronder kaastaarten. Dirk en Sabine besluiten in januari 2005 om hun slagerij stop te zetten en enkel de focus te leggen op productie. Dit in hun gloednieuwe site te Geel. Naast de grossisten is er ook ambitie om retailers te beleveren. Om deze te overtuigen ontwikkelen ze Chocbloc in een leuk, transparant en vierkant potje, met succes! Zo komt ook de  vraag vanuit de retail naar private label.

  4. Stoutste droom komt uit…

    Doorheen de jaren kijken Dirk en Sabine vanop een afstand hoe Paschka het doet. Zij blijven toch wel een beetje jaloers op de mooie tunnelvorm van Paschka.

    Begin 2009 krijgen ze een telefoon van Milcobel, de toenmalige producent van  Paschka. Een stoute droom wordt plots werkelijkheid en vanaf 1 mei worden Dirk en Sabine de eigenaars van het merk Paschka. Met veel trots dragen ze het merk verder uit, met als doel het nog bekender te maken.

    Met de focus op marketing en de inzet van het ganse team verdubbelt de omzet in 10 jaar tijd. 

  5. SNELLE BESLISSERS OF IMPULSIEF

    In dit jaar worden de kaastaarten gerestyled. Een nieuw concept wordt ontwikkeld en zo komt het brand ‘ My Cheesecake’ tot leven. Met het oog op bijkomende groei beslissen ze op één dag tijd een industriegrond te kopen. Hierop bouwen ze een productiebedrijf van 5600m2. 

  6. Grootse uitdagingen…

    Ze verhuizen met het ganse team naar Olen-Centrum waar het ooit allemaal begon. 

    KaDé biedt naast zijn brands Paschka en My Cheesecake ook private label aan.

    Verse smeerpasta’s, cheesecake, kruidenkaas en verse sauzen…geen enkele uitdaging is ons teveel om samen met u, als  klant een nieuw product aan te bieden onder eigen brand of private label.